2013/05/24

albrecht/d. and angelika schmidt: music for the nirvana live 1979 (germanpostpunkpostfluxusendlessimprov)


später fragen: punk in germany never happened: punk in stuttgart never happened again: in 1979 the postfluxusendlessviolencenirvana artist albrecht/d. was one of the elder gods of the suttgart unpunk-happening happening: no noise was harsh enough to match (!) our disconzentrationsfeeling waybackzen: and albrecht/d. laughed his belly away: we were naive: he was not: but he was: and all the fun we had was no fun but funny. stuttgart was our centre of the universe (viva!) and it all happened in spurs: the leoblooming of the kehrwoche became aloud and athrobbing: and we didn't care: too much: and that was that was these were these times when i first met him: hanging out withe punks teaching them to really change and revolt all the(ir) values they had as they said: sad the punks didn't obeye but obeyed emperioialyzing softer drinkaways of the brainwashing class class unright untill knows whattsuppsoever: the resistatanz did not react (i-o-n) with all its power completely subconsciously violently and that was right and that was wrong: i love simple confclusions: destroy! und gleich wieder aufräumen! aber so simpel war es nicht und die widersprüche harren ihrer erlösung bis heute. egal: albrecht/d. war nicht so simpel zu lösen; immerhin war er unerträglich. 

doch zurück zum thema back to the puported pondnoage: albrecht/d. hat aus den alten widersprüchlichkeiten kommend die neuen widersprüchlichkeiten als auswüchse der alten widersprüchlichkeiten analysiert und ganz neue elder-gods-widersprüchlichkeiten ohne die bei den in den widersprüchlichkeiten verhafteten vorhandenen restriktionen mit hirnblick auf vergangene und gelöste widersprüchlichkeiten aufgelöst hin zu hirn zu neuen widersprüchlichkeiten die 1979 schmerzen erzeugten und die heute noch schmerzen erzeugen erzeugt: der schmerz ist die unauflösbarkeit wider besseres wissen. so simpel ist das. 

(and listen to an excerpt of the aktion on kraut mask replica) and the dissolving defibration of the disconception ist der bewaffnete arm der experimentellen musik: loud in opposition zu laut, und laut im gegensatz zu LOUD! vierzehn ways to leave your hunterbewusstsein, keulenmensch! das ist das ist das ist kein kunsteingriffsbeobachtungszeitraum: das ist kunst an sich, als unverständlich in der nähe von kunst und kunstbegrifflichkeiten. das! ist! es!
angelika schmidt hingegen ist (weil die kundstwelt ein arschloch ist!) seltener wahrnehmbar: warum das so ist und warum das falsch und eurer wahrnehmung von kunst entsprechend ist: das müsst ihr euch könnt ihr euch selber erklären. vielleicht hättet ihr ihr werk gefolgt haben können wenn ihr ihr werk hättet gekannt haben können und es ist euer problem und es ist ein wenig wenig nicht euer problem dass ihr ihr werk nur hier als andeutung kennt: die kunstwelkt ist ein idiot die kunstwelt ist ein ein idiot und die kunstwelt folgt führern: führer vereinfachen das einfache and the führer makes it easy to follow the führer: butt is it really so simple? the answer in this case is: yes. you all forgot or ignored angelika schmidt because the artartartworld did not know and forgot to tell her about her: but is it really so simple? the answer in this case is: yes. and yes again. you are too blame and i am to blaame. but never the mind. (ha-haa! ha-haa!-hahaa!)
tough: and though this seems complicated it is: what we got in mind is this: angelika schmidt and albrecht/d. executed an improvised and conceptually analyzed condiscert on the 20th of april 1979 somewhere in this world goethe knows where: these recordings originally were released on a very limited edition of recordable compact discs in 2004 (questionably?) (on the now defunct break-the-line! Label as BTL 018) and have vanished, gone missing and cleared away ever since. now you can listen again for the first time; but you won't. (noone is no one)

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